Coca Cola en de kerk

2 oktober, 2020 Geplaatst door Geen categorie Geen reacties
beeld epa / Dan Anderson

Op mijn eerste werkdag na de zomerstop zag ik ’m opeens: de nieuwe slogan van Coca Cola. Open Like Never Before. Een zin die bedoelt een door corona ingeperkte samenleving moed te geven. Bij mij – spaarzame coladrinker – werkte het. Open Zoals Nooit Tevoren. Vier eenvoudige woorden die blijven haken, vertrouwen geven, uitdagen – me ronduit goed doen. Hadden wíj ze maar bedacht, schoot het regelmatig door mijn hoofd. Wij van de kerk.

Klik hier om verder te lezen in het Nederlands Dagblad, editie 2 oktober 2020 (achter betaalmuur).

Klik hier om het volledige artikel in het Engels te lezen.

No comments yet. You should be kind and add one!

Leave a Reply

Your email address will not be published.This is a required field!

You may use these HTML tags and attributes:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>